Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

  1. Ce este zbori.ro?
    Zbori.ro este un serviciu de rezervare a biletelor de avion pentru rute interne si internationale prin intermediul internetului sau telefonic. Totodata, Zbori.ro ofera posibiliatatea efectuarii de rezervari hoteliere si inchiriere masini atat in tara cat si in afara tarii. Zbori.ro este proprietatea firmei Boomerang Services cu sediul in Cluj-Napoca, Romania.
  2. Cum va pot contacta si care este programul de lucru?
    Consultantii nostri in turism sunt aici pentru a va ajuta in alegerea celei mai bune optiuni pentru calatoria dvs. Pot fi contactati la nr. de telefon 0264-434607 sau prin intermediul e-mailului office@bilet-de-avion.ro.
    Programul de lucru este Luni – Vineri: 10 – 18, Sambata: 10-14.
  3. Ce tipuri de servicii ofera site-ul www.zbori.ro ?
    Site-ul www.zbori.ro ofera prin intermediul internetului servicii de rezervare online a biletului de avion, cazare la hotel si inchiriere de masini pentru calatoria dvs. Site-ul se adreseaza atat clientilor din tara cat si celor din afara tarii, oferind posibilitatea de rezervare, plata online sau transferbancarsi confirmare imediata a serviciilor comandate. Stim ca timpul este pretios pentru dvs. Pentru a va ajuta sa-l economisti si sa primiti in schimb servicii de calitate am creat pentru dvs. site-ul www.zbori.ro.
  4. Cum pot efectua o rezervare pentru bilete de avion?
    O calitate importanta a site-ului www.zbori.ro este ca va va oferi cel mai mic tarif disponibil. Pentru a efectua o rezervare aveti de urmat doar 4 pasi:
    Pasul 1.
    Pentru a incepe cautarea zborului va rugam sa accesati butonul Bilete de avion. In functie de cerintele dvs. puteti alege modul simplu de cautare, optiuni cautare avansata sau formularul pentru legaturi multiple (pentru calatoriile ce implica mai multe opriri in ruta). Modul simplu de cautare se adreseaza calatoriilor dus-intors sau numai dus. Va rugam sa introduceti in campurile corespunzatoare, ruta dorita de dvs., datele calatoriei precum si numarul de pasageri si tipul lor. Pentru a personaliza cautarea dvs. accesati link-ul Optiuni cautare avasata. Puteti indica si alti parametrii de cautare (aeroport alternativ pentru retur, tarif pentru tineri sau persoane in varsta, compania aeriana preferata). Selectand butonul Cauta zbor site-ul www.zbori.ro va verifica zborurile companiilor aeriene care sa corespunda cel mai bine cerintelor dvs.
    Pasul 2.
    Pagina urmatoare va afisa o lista cu 20 de optiuni de zboruri si tariful aferent, din care dvs. va puteti alege varianta dorita. Aveti posibiltatea de a va selecta moneda in care doriti sa fie afisat tariful. Accesand butonul afiseaza/ascunde detalii de conexiune puteti vizualiza in detaliu zborurile alese precum si tariful total si tipul biletului. Pentru a continua rezervarea apasati butonul Rezerva zborul.
    Pasul 3.
    Completati campurile corespunzatoare cu detaliile solicitate. Va rugam sa verificati corectitudinea datelor introduse. Pentru a finaliza rezervarea trebuie doar sa accesati butonul Rezerva zbor.
    Pasul 4.
    Completati campurile corespunzatoare cu detaliile solicitate. Pentru a putea finaliza rezervarea aveti obligatia de a citi termenii si conditiile de rezervare si conditiile tarifului, apoi bifati casuta. Aveti posibilitatea de a alege modalitatea de plata: credit card, transfer bancar sau numerar. Pentru emiterea facturii fiscale va rugam sa completati campurile de la detalii factura. Apasati butonul Continuati pentru finalizarea rezervarii sau anulati pentru anularea rezervarii. In urma apasarii butonului continuati vi se va afisa rezumatul rezervarii dvs. pe care il veti primi si pe e-mail. In cazul in care ati ales modalitatea de plata prin credit card, acesta va fi verificat de catre procesatorul de card care va dispune autorizarea platii.
  5. Cum pot rezerva un zbor altfel decat online?
    Consultantii nostri in turism vor prelua cererile dvs. la numarul de telefon 0264-434607 sau puteti trimite solicitarea dvs. pe adresa de e-mail office@bilet-de-avion.ro.
  6. Cum procedez daca sistemul a dat eroare in timpul rezervarii?
    Cititi cu atentie mesajul de eroare, va rugam sa incercati din nou. Daca rezervarea nu se poate finaliza va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0264-434607, 0753-010056 sau trimteti e-mail pe adresa office@bilet-de-avion.ro.
  7. Cum verific confirmarea zborului ales?
    Daca ati incheiat rezervarea cu succes atunci ati fost redirectionati catre o pagina care cuprinde detaliile rezervarii dvs. In urma finalizarii rezvervarii veti avea un cod de rezervare (ex. CJH2PK). Aceasta pagina poate fi listata de catre dvs. Detaliile zborului dvs. va vor fi transmise si prin e-mail la adresa comunicata de dvs. in timpul efectuarii rezervarii. Va recomandam sa pastrati acest mesaj sau sa notati codul rezvarii pentru cazul in care doriti sa solicitati mai multe infromatii despre aceasta inaintea inceperii calatoriei. Pentru a verifica rezervarea dvs. precum si a afla mai multe informatii utile despre destinatia aleasa va rugam accesati site-ul www.mytripandmore.com, caz in care va trebui sa introduceti numarul rezervarii precum si numele de familie al pasagerului.
  8. Cat timp este valabila rezervarea efectuata?
    Valabilitatea rezervarii dvs. se supune regulilor tarifare impuse de compania aeriana. Ea va fi comunicata in rezumatul rezervarii dvs. Companiile aeriene isi asuma dreptul de a solicita termeni mai restrictivi de emitere decat cei comunicati initial. In acest caz veti fi informat prin e-mail sau telefonic de catre consultantii nostri in turism.
  9. Care sunt modalitatile de plata?
    Zbori.ro va ofera 3 modalitati de plata:
    • Plata online cu card bancar in momentul efectuarii rezervarii. In acest caz veti fi redirectionat catre procesatorul de card e-commerce care va autoriza plata dvs.
    • Plata prin transfer bancar sau depunere de numerar in euro sau lei in conturile noastre de la Banca Transilvania.
    • Plata in numerar la sediul firmei: Cluj- Napoca, Str. Andrei Saguna nr. 20.
  10. In cat timp pot achita serviciile comandate?
    Datorita caracterului online puteti achita serviciile comandate in momentul efectuarii rezervarii. In cazul in care optati pentru celelate variante de plata va trebui sa respectati termenul de plata comunicat in itinerariul final pentru a evita anularea rezervarii. In cazul in care compania aeriana ne va solicita o data de emitere mai restrictiva va vom contacta in vederea urgentarii efectuarii platii.
  11. Ce reguli trebuie sa respect in cazul platii prin virament bancar sau depunere de numerar?
    Daca va decideti sa efectuati plata prin transfer bancar sau depunere de numerar in conturile noastre va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
    La transferuri bancare sau depunere de numerar in rubrica detalii sau explicatii va rugam sa treceti codul dvs. de rezervare (ex: CJH2PK) din emailul de confirmare pe care l-ati primit in urma finalizarii rezervarii. In cazul in care achitati pentru mai multe rezervari deodata va rugam sa specificati toate codurile de rezervare in rubrica respectiva.
    Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti in aceeasi zi, in timpul programului de lucru, dovada primita de la banca scanata pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro sau pe fax la numarul 0264-434607.
    Nu efectuati niciodata plata prin alte modalitati decat cele enumerate mai sus (de ex. mandat postal).
  12. Cum voi intra in posesia biletului de avion si in cat timp?
    Din data de 01 iunie 2008 se accepta doar emiterea electronica a biletelor. Acestea va vor fi transmise prin email la scurt timp dupa confirmarea efectuarii platii. In cazul in care dvs. efectuati o rezervare cu plata online in afara programului de lucru biletul dvs. va fi transmis in urmatoarea zi lucratoare.
  13. Pot efectua modificari in cazul zborurilor deja rezervate?
    Modificarile se supun regulilor tarifare ale companiei aeriene. Ele se pot efectua, in cazul in care regula permite, cu sau fara penalizari. Daca doriti sa solicitati o modificare va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro in care sa mentionati codul de rezervare si noile date de calatorie solicitate. Este important sa ne contactati inaintea datelor calendaristice de calatorie din biletul dvs. pentru a va comunica conditiile de modificare si eventualele penalizari. Atentie! Numele pasagerului intr-o rezervare nu se poate modifica.
  14. O rezervare deja realizata poate fi anulata?
    Anularile se supun regulilor tarifare ale companiei aeriene. Ele se pot efectua, in cazul in care regula permite, cu sau fara penalizari. Daca doriti sa solicitati o anulare va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro in care sa mentionati codul de rezervare. Este important sa ne contactati inaintea datei de incepere a calatoriei din biletul dvs. pentru a va comunica conditiile de anulare si eventualele penalizari.
  15. Ce inseamna "non-refundable"?
    In cazul in care doriti sa anulati biletul dvs. iar regula tarifara nu permite, nu sunteti indreptatit pentru restituirea contravalorii biletului cumparat.
  16. Cum pot reconfirma zborul?
    Zbori.ro va recomanda sa va reconfirmati zborul cu 72 de ore inainte de data plecarii pentru a evita eventuale anulari ale companiei aeriene. Reconfirmarea se poate face la numerele de telefon afisate pe site-ul companiei aeriene. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
  17. Cum pot solicita un serviciu special pentru durata zborului? (un anumit tip de mancare, loc in avion, servciu de insotire minor, scaun cu rotile si insotire pentru persoane cu dizabilitati).
    Va rugam sa ne contatacti la adresa de email office@bilet-de-avion.ro sau la numarul de telefon 0264-434607. Consultantii nostri in turism vor anunata compania aeriana in cel mai scurt timp posibil pentru a da curs solicitarii dvs. Cererile dvs. referitoare la meniu, loc vor fi transmise companiei aeriane insa nu putem garanta confirmarea solicitarii. Va rugam sa va reconfirmati tipul de meniu preferat la ghiseul de check-in al companiei aeriene.
  18. Cum pot crea o rezervare pentru un minor neinsotit?
    Pentru rezervari minori neinsotiti va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro sau telefonic 0264-434607. Solicitarea dvs. va fi preluata de agentii nostri care va vor raspunde cu promptitudine.
  19. Ce acte sunt necesare pentru calatoria minorilor neinsotiti?
    Pentru a verifica documentele necesare calatoriei in afara granitelor tarii pentru minorii neinsotiti va rugam sa contatctati Politia de Frontiera Romana www.politiadefrontiera.ro, telefon 9590.
  20. Ce acte sunt necesare pentru calatoria cu minori?
    Pentru a verifica documentele necesare calatoriei in afara granitelor tarii pentru minorii insotiti va rugam sa contatctati Politia de Frontiera Romana www.politiadefrontiera.ro, telefon 9590.
  21. Cum pot solicita o rezervare pentru un grup mai mare de 5 pasageri?
    Daca numarul de pasageri este mai mare de 5 va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro sau la numarul de telefon 0264-434607. Vom da curs solicitarii dvs. cu eficienta, rapidiate si profesionalism.
  22. Pot calatori impreuna cu animale de companie?
    Acest lucru depinde exclusiv de compania aeriana. Va rugam sa ne transmiteti detaliile rezervarii dvs., detaliile legate de greutatea animalului de companie pe care doriti sa il transportati iar noi vom contacta comapania aeriana in numele dvs.
  23. Ofertele afisate de sistem nu corespund pe deplin calatoriei mele. Ce pot face in acest caz?
    Pentru a obtine o oferta personalizata care sa corespunda pe deplin exigentelor dvs. contactati cu incredere agentii nostri pe adresa de email office@bilet-de-avion.ro sau la numarul de telefon 0264-434607. Satisfactia noastra sunt clientii multumiti de serviciile oferite de Zbori.ro!